Zdjęcie Magdaleny Więsek, psychologa, trenerki umiejętności społecznych, terapeuty ręki w Centrum Edukacji i Rozwoju Odskocznia

Magdalena Więsek

Psycholog, Trener Umiejętności Społecznych, Terapeuta ręki

O mnie

Jestem psychologiem, absolwentką Uniwersytetu SWPS w Warszawie, certyfikowanym trenerem umiejętności społecznych dla dzieci i młodzieży, oraz aktorką. Moje powołanie do pracy z dziećmi zrodziło się 20 lat wstecz, poprzez aktywność jako wolontariusz w Domu Pomocy Społecznej na warszawskim Żoliborzu. Moja pasja trwa do dziś i pcha mnie nieustannie do rozwoju w tej dziedzinie i zdobywania nowych doświadczeń i wiedzy.

Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobyłam, pracując w przedszkolu z oddziałami integracyjnymi jako pedagog specjalny-terapeuta dzieci ze spektrum autyzmu oraz prowadząc TUS w różnych grupach wiekowych. W mojej pracy skupiam się na budowaniu empatycznej relacji z pacjentem, wzajemnym szacunku, komunikacji i zrozumieniu zarówno małego człowieka, jego potrzeb, jak i wsparciu rodzica dziecka w trudnych wyzwaniach wychowawczych.

Wspieram dzieci ze specjalnym potrzebami edukacyjnymi z ADHD i ASD oraz zaburzeniami zachowania. Oferuję pomoc dzieciom i młodzieży z problemami lękowymi i związanymi ze stresem, przeżyciem zdarzeń traumatycznych. Oferuje wsparcie w zakresie konsultacji psychologicznej z nastolatkami z problemami wieku dorastania.

Wykształcenie

  • 2015 - 2020Uniwersytet Humanistycznospołeczny Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej: kierunek Psychologia kliniczna — ścieżka: Zdrowie i rozwój – tytuł magistra psychologii

Szkolenia i certyfikaty

  • 2022Empatia jest super. Wskazówki jak uczyć empatii w grupie.
  • 2022Poradnictwo psychologiczne dla dzieci i młodzieży
  • 2022Dziecko i nastolatek z traumą
  • 2022Nastolatek w kryzysie
  • 2022Praca z dzieckiem nieśmiałym wycofanym i milczącym
  • 2022Jak wspierać dziecko z depresją
  • 2022Nie ma relacji bez komunikacji. Jak pracować nad komunikacją dzieci.
  • 2022Żałoba - narzędzia do pracy z osobą w żałobie
  • 2021PSYCHOkosmos - autorski program p. Małgorzaty Czerniak - profilaktyka zaburzeń psychicznych u dzieci w oparciu o psychoterapię poznawczo–behawioralną zintegrowaną z bajkoterapią
  • 2021Trener TUS, Trener TUS osób z autyzmem i zespołem Aspergera
  • 2021Skuteczna regulacja emocji
  • 2021Nowe technologie i ich wpływ na mózg
  • 2021Od Z do A, czyli zrozumieć Zespół Aspergera
  • 2021Emocje w czasie pandemii
  • 2021Praca nad trudnym zachowaniem u osoby z ASD
  • 2021Jak zbudować relację terapeutyczną z dzieckiem z ADHD
  • 2021Komunikacja z rodzicami
  • 2021Inteligencja emocjonalna dzieci
  • 2021ADHD i jego przyczyny
  • 2021Jak zbudować relację terapeutyczną z dzieckiem
  • 2021Praca z dzieckiem nad normami społecznymi
  • 2021Strach ma wielkie oczy - jak wspierać dziecko lękowe?
  • 2021Metody i narzędzia rozwijania kompetencji społecznych dziecka w spektrum autyzmu
  • 2021Zaburzenia emocjonalne dzieci i młodzieży, jak pracować z lękiem, stresem, oraz trudnymi emocjami dziecka i nastolatka
  • 2021Bajkoterapia w pracy z dziećmi
  • 2021Modelowanie zachowań u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
  • 2021Modyfikowanie zachowań w pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu
  • 2021Specyfika pracy z dzieckiem z opozycyjno-buntowniczymi zaburzeniami zachowania
  • 2021ABC Arteterapii dla pedagogów
  • 2021Przyczyny agresji uczniów
  • 2021Arteterapeutyczne rysunki
  • 2021Jak skutecznie pracować z uczniem z ADHD i zaburzeniami zachowania
  • 2021Trening Umiejętności Społecznych - sposoby na integracje grupy
  • 2021Wysoko wrażliwe dziecko w grupie - wskazówki do pracy
  • 2021Metody terapii używane w odniesieniu do pacjentów z ASD i nie tylko. Przegląd oczami praktyka.
  • 2021Zrozumieć depresję — zapobiegać samobójstwom paradygmat medyczny i psychologiczny
  • 2021Rozpoznawania symptomów krzywdzenia dzieci
  • 2019Terapia ręki
  • 2018Jak pracować z osobami z Zespołem Aspergera?
  • 2017Psycholog w edukacji
  • 2016Podstawy muzykoterapii dla psychologów
  • 2014Kurs wychowawcy kolonijnego
  • 2013Muzykoterapia
  • 2013Kurs animatora zabaw dziecięcych
  • 2012Wykorzystanie pedagogiki zabawy w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym

Zainteresowania

Prywatnie dusza artystyczna, pasjonatka filmu, teatru, kabaretu i dobrej książki, kolekcjonerka sów. Z racji zamiłowania i wykształcenia artystycznego wykorzystuje w swojej pracy różne formy aktywizujące i relaksacyjne m.in. bajkoterapię, muzykoterapię, techniki relaksacyjne, techniki teatralne, arteterapię.

Powrót na stronę główną