
Magdalena Więsek
Psycholog, Trener Umiejętności Społecznych, Terapeuta ręki
O mnie
Jestem psychologiem, absolwentką Uniwersytetu SWPS w Warszawie, certyfikowanym trenerem umiejętności społecznych dla dzieci i młodzieży, oraz aktorką. Moje powołanie do pracy z dziećmi zrodziło się 20 lat wstecz, poprzez aktywność jako wolontariusz w Domu Pomocy Społecznej na warszawskim Żoliborzu. Moja pasja trwa do dziś i pcha mnie nieustannie do rozwoju w tej dziedzinie i zdobywania nowych doświadczeń i wiedzy.
Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobyłam, pracując w przedszkolu z oddziałami integracyjnymi jako pedagog specjalny-terapeuta dzieci ze spektrum autyzmu oraz prowadząc TUS w różnych grupach wiekowych. W mojej pracy skupiam się na budowaniu empatycznej relacji z pacjentem, wzajemnym szacunku, komunikacji i zrozumieniu zarówno małego człowieka, jego potrzeb, jak i wsparciu rodzica dziecka w trudnych wyzwaniach wychowawczych.
Wspieram dzieci ze specjalnym potrzebami edukacyjnymi z ADHD i ASD oraz zaburzeniami zachowania. Oferuję pomoc dzieciom i młodzieży z problemami lękowymi i związanymi ze stresem, przeżyciem zdarzeń traumatycznych. Oferuje wsparcie w zakresie konsultacji psychologicznej z nastolatkami z problemami wieku dorastania.
Wykształcenie
- 2015 - 2020Uniwersytet Humanistycznospołeczny Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej: kierunek Psychologia kliniczna — ścieżka: Zdrowie i rozwój – tytuł magistra psychologii
Szkolenia i certyfikaty
- 2022Empatia jest super. Wskazówki jak uczyć empatii w grupie.
- 2022Poradnictwo psychologiczne dla dzieci i młodzieży
- 2022Dziecko i nastolatek z traumą
- 2022Nastolatek w kryzysie
- 2022Praca z dzieckiem nieśmiałym wycofanym i milczącym
- 2022Jak wspierać dziecko z depresją
- 2022Nie ma relacji bez komunikacji. Jak pracować nad komunikacją dzieci.
- 2022Żałoba - narzędzia do pracy z osobą w żałobie
- 2021PSYCHOkosmos - autorski program p. Małgorzaty Czerniak - profilaktyka zaburzeń psychicznych u dzieci w oparciu o psychoterapię poznawczo–behawioralną zintegrowaną z bajkoterapią
- 2021Trener TUS, Trener TUS osób z autyzmem i zespołem Aspergera
- 2021Skuteczna regulacja emocji
- 2021Nowe technologie i ich wpływ na mózg
- 2021Od Z do A, czyli zrozumieć Zespół Aspergera
- 2021Emocje w czasie pandemii
- 2021Praca nad trudnym zachowaniem u osoby z ASD
- 2021Jak zbudować relację terapeutyczną z dzieckiem z ADHD
- 2021Komunikacja z rodzicami
- 2021Inteligencja emocjonalna dzieci
- 2021ADHD i jego przyczyny
- 2021Jak zbudować relację terapeutyczną z dzieckiem
- 2021Praca z dzieckiem nad normami społecznymi
- 2021Strach ma wielkie oczy - jak wspierać dziecko lękowe?
- 2021Metody i narzędzia rozwijania kompetencji społecznych dziecka w spektrum autyzmu
- 2021Zaburzenia emocjonalne dzieci i młodzieży, jak pracować z lękiem, stresem, oraz trudnymi emocjami dziecka i nastolatka
- 2021Bajkoterapia w pracy z dziećmi
- 2021Modelowanie zachowań u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
- 2021Modyfikowanie zachowań w pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu
- 2021Specyfika pracy z dzieckiem z opozycyjno-buntowniczymi zaburzeniami zachowania
- 2021ABC Arteterapii dla pedagogów
- 2021Przyczyny agresji uczniów
- 2021Arteterapeutyczne rysunki
- 2021Jak skutecznie pracować z uczniem z ADHD i zaburzeniami zachowania
- 2021Trening Umiejętności Społecznych - sposoby na integracje grupy
- 2021Wysoko wrażliwe dziecko w grupie - wskazówki do pracy
- 2021Metody terapii używane w odniesieniu do pacjentów z ASD i nie tylko. Przegląd oczami praktyka.
- 2021Zrozumieć depresję — zapobiegać samobójstwom paradygmat medyczny i psychologiczny
- 2021Rozpoznawania symptomów krzywdzenia dzieci
- 2019Terapia ręki
- 2018Jak pracować z osobami z Zespołem Aspergera?
- 2017Psycholog w edukacji
- 2016Podstawy muzykoterapii dla psychologów
- 2014Kurs wychowawcy kolonijnego
- 2013Muzykoterapia
- 2013Kurs animatora zabaw dziecięcych
- 2012Wykorzystanie pedagogiki zabawy w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
Zainteresowania
Prywatnie dusza artystyczna, pasjonatka filmu, teatru, kabaretu i dobrej książki, kolekcjonerka sów. Z racji zamiłowania i wykształcenia artystycznego wykorzystuje w swojej pracy różne formy aktywizujące i relaksacyjne m.in. bajkoterapię, muzykoterapię, techniki relaksacyjne, techniki teatralne, arteterapię.